13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





16 mar 2011

El Ministerio cita en Madrid a los servicios jurídicos de Sanidade para abordar el catálogo

Europa Press

El Ministerio de Sanidad ha convocado a la Consellería de Sanidade a una reunión este jueves día 17 en Madrid para continuar la negociación sobre la ley gallega de racionalización del gasto farmacéutico, recurrida por el Gobierno central ante el Tribunal Constitucional (TC), que ha suspendido de manera cautelar la aplicación del catálogo priorizado de medicamentos.
   Según han informado a Europa Press fuentes del Ministerio de Sanidad, el martes el departamento de Leire Pajín convocó por carta a la Consellería de Sanidade para una nueva reunión este jueves en la capital española.
   En la carta remitida a la titular de Sanidade, Pilar Farjas, el secretario general de Sanidad, José Martínez-Olmos, propone a la conselleira una nueva reunión entre los equipos jurídicos a las 11.00 horas de este jueves en la sede del Ministerio en Madrid.
   De este modo, ésta representa la segunda cita a la que el ministerio emplaza a la Xunta, tras la mantenida en Santiago el pasado día 9 entre asesores jurídicos de Sanidad y de la Consellería, que concluyó sin ningún avance ni acuerdo.
   De hecho, tras la reunión de la semana pasada, la Consellería de Sanidade lamentó que el equipo de asesores jurídicos del Ministerio desplazado a Galicia acudiera "sin nada nuevo" y no hiciera "ni una sola propuesta", por lo que le transmitieron a Sanidad que la Xunta mantendría la voluntad de diálogo "siempre que se retire el recurso" presentado ante el Tribunal Constitucional contra la ley gallega por la que fue creado el catálogo gallego.
   Por su parte, el Ministerio de Sanidad condiciona la retirada del recurso presentado por el Gobierno central ante el Tribunal Constitucional contra la ley gallega de racionalización del gasto farmacéutico a que la Xunta presente "una propuesta concreta de modificación legal" de la normativa recurrida.

RETIRADA DE LA SUSPENSIÓN
    Sobre la retirada de la petición de suspensión del catálogo de fármacos gallego, que ha sido paralizado de manera cautelar por el TC, el Ministerio había recalcado que no podía posicionarse "hasta no conocer los cambios concretos y el procedimiento para hacerlos operativos" que le ha reclamado a la consellería.
   Tras la publicación este lunes en el Boletín Oficial del Estado (BOE) de la admisión a trámite del recurso presentado por el Ejecutivo central ante esta medida, el Tribunal Constitucional deberá ratificar o levantar la suspensión del catálogo priorizado de productos farmacéuticos de Galicia antes del próximo 11 de julio.

POVISA: Complementariedade ou parasitación. Ata cando?




Documento dos nosos compañeiros da Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de Cangas

 

A CIG-Monforte denuncia que o mamógrafo do hospital é vello e está avariado

La Voz de Galicia


O aparello de mamografías do hospital de Monforte está anticuado e non funciona por culpa dunha avaría para a que non hai recambios, segundo a CIG. Esta central asegura que o concurso para comprar un mamógrafo que xubile ao actual tiña que saír fai máis dun ano.
Os portavoces desta central no hospital monfortino sosteñen que a renovación era necesaria porque o aparello en uso quedou «totalmente obsoleto». Din ter acceso a información que apunta a que a intención da dirección era sacar a concurso a compra do novo durante o primeiro trimestre deste ano, pero advirten que o mamógrafo acaba de estragarse. «E como era tan vello non hai pezas de recambio», denuncian.
En vista desta situación, a CIG pregúntalle á dirección do hospital se as pacientes terán que desprazarse a Ourense ou Lugo a facerse un mamografía, e recorda que esta proba é «imprescindible» para o diagnóstico do cancro de mama.
Na CIG denuncia ademais que hai presións cuxa procedencia non identifica para trasladar «unha estación de traballo de raios» de Monforte ao Hospital do Salnés. «Será isto ou comezo do desmantelamento de raios en Monforte?», pregúntanse.

La CIG pide un nuevo mamógrafo para el hospital de Monforte al averiarse el existente por obsoleto (El Progreso)

   


Sanidade reduce os puntos de luz aos funcionarios para fomentar o aforro

Os empregados deberán fotocopiar polas dúas caras e evitar o uso de cor

Inmersa na guerra do catálogo de fármacos para fomentar o aforro, Sanidade acaba de pór en marcha un plan para recortar ata o último céntimo o gasto corrente nos servizos centrais da consellería en Santiago. Un programa que se inscribe nas medidas de austeridade da Xunta, pero cuxa esixencia deixou desconcertados aos empregados públicos. Cristina Pérez, subdirectora xeral de Réxime Administrativo, reuniuse recentemente co persoal de mantemento e seguridade para apagar durante o día os focos nos corredores menos transitados e outras zonas que aproveitan mellor a luz natural. Unha iniciativa que vai máis aló de desconectar os computadores e a iluminación terminada a xornada, e que xerou malestar nalgúns empregados, que denuncian o estado de penumbra das instalacións.
Esta orde inscríbese nunha instrución datada o pasado 22 de febreiro -asinada pola secretaria xeral e a xerente do Sergas-, remitida a todo o persoal da consellería, e na que se estreita o cerco en aspectos laborais considerados ata agora nimios. Ao control no material de oficina e ao uso xeral do correo electrónico súmanse medidas máis estritas: a partir do 21 deste mes a impresión en cor resérvase a postos directivos e desde agora restrínxese o uso de mensaxería de carácter urxente. Prohibiuse a utilización de sobres para a comunicación interna e configuráronse as impresoras para que impriman por defecto en dobre cara. Unha batería de medidas que, en material de oficina, aforrará, segundo Sanidade, uns 120.000 euros, á espera de coñecer o dato de aforro eléctrico. «Nestes tempos, todo o que sexa aforrar, benvido é», resume Sanidade preguntada por unha circular que apoian moitos traballadores, pero que xerou certo malestar noutros, que cren que a austeridade non se aplica co mesmo criterio en todos os elos do Sergas.

  

Feijóo remitirá a la Cámara un proyecto de ley que establecerá “plazos máximos de espera” sanitaria

Según el presidente de la Xunta, los pacientes más graves esperan una media de 21 días para ser operados 

Redacción Médica


El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, se ha comprometido este martes a remitir a la Cámara, "en el próximo período de sesiones", un proyecto de Ley de Garantías de las Prestaciones Sanitarias, por la cual se establecerán "plazos máximos de espera" en función de la gravedad de las patologías.
Lo ha anunciado durante su intervención en el Debate sobre el Estado de la Nación, donde ha explicado que se garantizará "por ley" un seguro público sanitario que fijará los tiempos máximos de espera, después de que en la actualidad, los pacientes más graves, únicamente tengan que esperar una media de 21 días.